Ékszer * Óra * Ajándék
 
KEZDŐOLDAL MAGUNKRÓL JÓ TUDNI A GYŰRŰMÉRETEKRŐL
 
   VÁSÁRLÁSI TUDNIVALÓK
 
Kollekció
Aranyékszerek
   Női nyakláncok és nyakékek
   Női karláncok és karkötők
   Bokaláncok
   Női gyűrűk
   Fülbevalók
   Bébi és gyermek fülbevalók
   Férfi nyakláncok
   Férfi karláncok, karkötők
   Férfi gyűrűk
   Medálok
   Testékszerek (piercingek)
   Karikagyűrűk (jegygyűrűk)
Ezüstékszerek
   Női nyakláncok és nyakékek
   Női karláncok és karkötők
   Bokaláncok
   Női gyűrűk
   Fülbevalók
   Férfi nyakláncok
   Férfi karláncok, karkötők
   Férfi gyűrűk
   Medálok
   Testékszerek (piercingek)
Gyöngy ékszerek
   Gyöngysorok
Drágaköves ékszerek
   Drágaköves ékszerek
Swarovski
   Swarovski köves ékszerek
Egyéb ékszerek
   Egyéb ékszerek
Órák
   Női karórák
   Férfi karórák
Keresés
 
Részletesen
megnézett termékek
nincs
Látogatók
Ön a(z) 872.883. látogatónk
Jelenleg 1 vendég online

(Általános szerződési feltételek)

Általános tudnivalók:


  • Áraink az Általános Forgalmi Adót tartalmazzák.
  • A megrendelés menete: A megvásárolni kívánt termék(ek) adatlapján kattintson a "Kosárba teszem" gombra. A megrendelés a Megrendelő adatainak megadása után a "Megrendelés elküldése" gombra kattintva véglegesíthető.
  • A megrendelés visszaigazolása: A megrendelés beérkezését követően munkatársunk telefonon egyeztet a megrendelővel.
  • A megrendelés fogadását követően rendszerünk azonnal egy automatikus (magyar nyelvű) email üzenetet küld a Megrendelő által megadott email címre. Ez tartalmazza a megrendelés minden adatát. Kérjük ezen adatokat (pl. szállítási cím) a későbbi félreértések elkerülése érdekében ellenőrizze. Amennyiben ezen adatok valamelyike hibás, kérjük ezt mihamarabb email-ben vagy telefonon jelezze felénk. A postaköltséget a visszaigazoló e-mail nem tartalmazza!!!
  • A megrendelés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, kinyomtatásra illetve iktatásra nem kerül.
  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről.

 
Regisztráció, bejelentkezés:

  • Webáruházunkban minden vásárlónak lehetősége van regisztrációra.
  • Amennyiben Ön 2009.06.15.-e előtt már vásárolt nálunk, regisztrációja az utolsó vásárlás alkalmával megadott adatokkal automatikusan megtörtént, bejelentkezési adatait a vásárláskor megadott e-mail címére 2009.06.15.-én elküldtük.
  • A regisztráció menete:
    1. Kattintson a Bejelentkezés panelen olvasható Regisztráció  linkre.
    2. Adja meg a szükséges adatokat. (e-mail cím, jelszó, név illetve szállítási cím)
    3. Kattintson a Regisztráció gombra.
    4. Oldalunk minden regisztrációról egy értesítő e-mail üzenetet küld a regisztrációt kezdeményező személy által megadott e-mail címre.
    5. A regisztrációt követően a bejelentkezés automatikusan megtörténik.
  • Amennyiben a regisztráció során azt az üzenetet kapja, hogy ez az e-mail cím már szerepel az adatbázisban, az Ön regisztrációja valószínűleg automatikusan megtörtént. Ez abban az esetben fordulhat elő, ha  Ön 2009.06.15.-e előtt már vásárolt webáruházunkban. Ebben az esetben regisztrációja automatikusan megtörtént a vásárlás során megadott adatokkal, bejelentkezési adatait 2009.06.15.-én a vásárláskor megadott e-mail címre elküldtük. Ha ez az üzenet nem érkezett meg, vagy elveszett, kattintson az Elfelejtett jelszó linkre a Bejelentkezés panelen, és jelszavát a megadott e-mail címre elküldjük. 
  • Bejelentkezni a Bejelentkezés panelen a regisztráció során megadott e-mail cím és jelszó használatával lehetséges.
  • Bejelentkezés után lehetőség nyílik a regisztráció során megadott adatok módosítására (Adataim módosítása),, az addigi vásárlások nyomon követésére (Eddigi vásárlásaim), valamint a Bejelentkezés panelen láthatóvá válik a jelenlegi törzsvásárlói kedvezmény mértéke.
  • A regisztráció illetve bejelentkezés nem feltétele a vásárlásnak, ám az esetleges jelenlegi és a jövőbeni törzsvásárlói kedvezményeket csak regisztrált, illetve bejelentkezett vásárlóink számára tudjuk biztosítani.
  • A regisztráció ingyenes.


Törzsvásárlói kedvezmények:

  • Webáruházunkban történt vásárlások összértékétől függően minden regisztrált vásárlónk állandó törzsvásárlói kedvezmáényre jogosult.

     Törzsvásárlói kedvezmény mértéke
     Összvásárlás értéke  Kedvezmény
    1 - 20.000 Ft 3 %
     20.001 - 50.000 Ft 5 %
     50.001 - 100.000 Ft 8 %
    100 001  - 250.000 Ft 10 %
    250.000 Ft fölött 13 %

  • Az összvásárlások értékébe csak a regisztráció illetve bejelentkezés útján történő vásárlásokat tudjuk beleszámítani.
  • Akciós termék vásárlása esetén az akció mértéke, és a törzsvásárlói kedvezmény közül a vásárló számára kedvezőbb árengedményt biztosítjuk.
  • A törzsvásárlói kedvezmény annak jellege miatt az első vásárláskor nem érvényesíthető

Szállítás:

  • Külföldre sajnos nem áll módunkban termékeket szállítani.
  • A megrendelt termékek kiszállítása postai úton történik (postai csomagként ), továbbá a megrendelt termékek személyesen is átvehetők üzletünkben. ( AURUM Ékszerbolt 3300 Eger, Érsek út 12. )
1. Posta: 
Amennyiben a postás valami miatt nem tudja kézbesíteni a küldeményt (pl. éppen senki nem tartózkodik a megadott címen) a postás egy értesítőt hagy a postaládában, amellyel a küldemény a postán a kézbesítést követő 5 napig bármikor felvehető. Amennyiben a címzett a 5. napig nem jelentkezik a küldeményért, a Posta visszaküldi azt címünkre. A Posta ezen küldeményeket csak munkanapokon kézbesíti.

3. Személyes átvétel: 
A megrendelt termékeket személyesen is átveheti üzletünkben (AURUM Ékszerbolt 3300 Eger, Érsek út 12.) nyitvatartási idő alatt (H-P: 9-17-g, Szo: 9-13-g). Amennyiben a termékek átvétele a megrendeléstől számított 5 munkanapon belül nem történik meg, a megrendelést semmisnek tekintjük.

  • Szállítási költség:

Megrendelő által fizetendő szállítási költségek:
    Vásárlás összege  Postai csomag ( súlytól függően)    
    Személyes átvétel
    0 és 100 000 Ft között 2200 Ft 0 Ft
    100 000 Ft fölött 0 Ft 0 Ft

  • A munkanapokon 12 óráig beérkezett megrendeléseket még aznap postázzuk, az ez után érkezetteket csak a következő munkanapon.


Fizetés:

  • A megrendelt termékek vételárát a termékek átvételekor vagy azt megelőzően előre is kifizetheti. .A 100.000 Ft fölötti megrendelések esetén, amennyiben a termékeket nem személyesen veszi át üzletünkben, a vételár kiegyenlítése kizárólag előre utalással lehetséges.
  • Választható fizetési módok:
1. A termékek átvételekor (utánvét): 
A termékek vételárát a postai kiszállítás esetén a küldemény átvételekor a kézbesítőnek kell kifizetni, személyes átvétel esetén a megrendelt termékek átvételekor üzletünkben készpénzben vagy bankkártyával egyenlítheti ki.
2. Előre utalás:
A termékek vételárát a megrendelés visszaigazolásáról kapott e-mail üzenethez csatolt előlegbekérő alapján a megrendelést követő 2 munkanapon belül kell átutalni cégünk bankszámlaszámára. A megrendelt termékeket a vételár bankszámlánkon történő jóváírása után kézbesítjük!!! Amennyiben a vételár átutalása a megrendelés elküldésétől számított 2. munkanapig nem történik meg, a megrendelést semmisnek tekintjük. A postaköltséget a visszaigazoló e-mail nem tartalmazza!!!

  • Méretre elkészített karikagyűrű(k) megrendelése esetén a vételár 50%-át foglalóként a megrendelést visszaigazoló e--amil üzenethez csatolt előlegbekérő alapján előre kell megfizetni. A fennmaradó 50% kifizetése a megrendeléskor megadott módon történik.


Szavatosság:

  • Az ékszerekre az átvételtől számított 2 év szavatosság vonatkozik.
  • A szavatosság érvényesítéséhez a hibás terméket kérjük az eredeti tanúsítvánnyal együtt címünkre (AURUM Ékszerbolt 3300 Eger, Érsek út 12.) visszajuttatni.
  • A szavatosságot csak abban az esetben áll módunkban érvényesíteni, ha a terméket hiánytalanul, az eredeti tanúsítvánnyal együtt küldi vissza.
  • A szavatossági igény nem érvényesíthető:
    1. A nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra illetve sérülésekre
    2. A méretváltoztatásokra
    3. Az termék anyagából adódó egészségügyi hatásokra (pl, fémallergia)
    4. A különféle vegyszerek (kozmetikumok, tisztítószerek, stb.) által okozott károsodásokra, elszíneződésekre
    5. A használatból eredő kopásra illetve korrodálásra
  • A javítás céljából visszajuttatott terméket megvizsgáljuk, és javítását a lehető legrövidebb időn belül megkezdjük. A javított terméket a Megrendelő átveheti személyesen üzletünkben, 3300, Eger, Érsek utca 12., H-P: 9-17-g, vagy a megrendelő által kért címre térítés ellenében mihamarabb eljuttatjuk. Ezen javítások Megrendelő részére természetesen díjmentesek. Amennyiben a termék vizsgálata során kiderül, hogy a hiba valamely olyan okból keletkezett, melyre a szavatossági igény nem érvényesíthető (lásd feljebb), az esetleges javítási illetve szállítási költség a Megrendelőt terheli. Ebben az esetben a javítás megkezdése előtt a Megrendelőt a várható költségekről tájékoztatjuk. Amennyiben a Megrendelő ebben az esetben nem kéri a javítás elvégzését, a terméket visszajuttatjuk a Megrendelőhöz.
  • A szavatossági ügyintézése további részleteire a PTK-ban, a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendeletben, illetve a 151/2003 (IX. 22.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók.


A vásárlástól való elállás, pénz visszafizetési garancia:

  • A 45/2014 (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései alapján a megrendelt termékek kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül lehetőség van a vásárlástól elállni. Amely a termék hiánytalan átvételének napjától kezdődik!!! Azaz ha a termék esetleg valami miatt nem megfelelő, és Ön hiánytalanul és sérülésmentesen címünkre (AURUM Ékszerbolt 3300 Eger, Érsek út 12.) visszaküldi, visszafizetjük a megrendelt termékek teljes vételárát.Visszapostázásnál a postaköltség a vevőt terheli! Ügyfélszolgálatunkon 10-14-g érdeklődhet.
  • Figyelem! A 17/1999 (II. 5.) Korm. rendelet 5.§ c) pontjának értelmében méretre elkészített karikagyűrű(k) esetén a Megrendelőt a vásárlástól való elállás joga nem illeti meg!

 
Adatvédelem:

  • A Yellow Gold Kft. kijelenti, hogy a hatályos adatvédelmi jogszabályok (így az 1992. évi LXIII. törvény) rendelkezéseinek megfelelően minden személyes adatot véd és titkosan kezel. A megrendelőlapon megadott személyes adatokat harmadik fél részére soha, semmilyen körülmények között nem adja ki. 


Ajánlati kötöttség, visszaigazolás


A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja ezt meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék (ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

 

 

A szerződés létrejötte


A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.

 

A szerződés iktatása

 

A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

A szerződés nem utal etikai kódexre.

 

 Számla

 

A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki, melyet

- személyes átvétel esetén a termékkel együtt ad át

- kiszállítás esetén a terméket tartalmazó csomagban küld el a Felhasználónak.

 

Ha a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor külön a rendelés megjegyzés mezőjében egyértelműen jeleznie kell azt.

 

 Elállási jog


Elállási jog gyakorlásának menete


Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló e-mailhez mellékelt elállási nyilatkozat - mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail-en történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog


Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ (befektetési arany, -ezüst tömbök).

Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak. Például gravírozott medálok, egyedi tervek alapján, méretre készült ékszere stb.

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.

Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta.

Hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével.

Nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében.

A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.

 

Szavatosság


Kellékszavatosság


A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Használt termékek esetén ez a határidő 6 hónap, de legfeljebb egy év.

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan

Többlet költséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

 

Termékszavatosság


Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

•          a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

•          a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

•          a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Jótállás


Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

Szavatossági, jótállási igények érvényesítése


A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:


Név: Yellow Gold Kft.

Levelezési cím: 3300, Eger, Érsek utca 12

Telefonszám: 0636/421-085

E-mail cím: info@aurumekszer.hu

 

Jogérvényesítési lehetőségek


Panaszügyintézés helye, ideje, módja


A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

 

Név: Yellow Gold Kft.

Levelezési cím: 3300, Eger, Érsek utca 12

Telefonszám: 0636/421-085

E-mail cím: info@aurumekszer.hu

 

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.

A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

 

 

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek


Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

 

•          Panasztétel az Egri Járási Hivatal ( 1. fok) :

 

Egri Járási Hivatal


Cím:3300 Eger, Szarvas tér 1.

Levelezési cím : 3300 Eger Szarvas tér 1. Pf: 203.

Tel : 06/36-482-900

Fax : 06/36-482-905

E-mail : titkarsag.eger@heves.gov.hu


2, fokon :

 

Pest Megyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi osztály

Cím : 1135 Budapest,Lehel út 43-47.

Levélcím : 1399 Budapest Pf : 661

E-mail cím : fogyvedvpest.gov.hu

Tel : 06/1/236-3937


vagy


Nemzeti Fejlesztési Minisztérium


Székhely: 1011 Budapest, Fő utca 44-50.
Minisztériumi épületek: 1011 Budapest, Iskola utca 13. 
1011 Budapest, Vám utca 5-7. 
Postacím: 1011 Budapest, Fő utca 44-50.
Központi postafiók címe: 1440 Budapest, Pf. 1.
Telefonszám: +36-1-795-1700
Telefax: +36-1-795-0697

Ügyfélszolgálati iroda: 1011 Budapest, Fő u. 44-50. 
Ügyfélszolgálat telefonszám: +36-1-795-6766; +36-1-795-3832; +36-1-795-6816
Ügyfélszolgálat e-mail: ugyfelszolgalat@nfm.gov.hu 



•          Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

 

            Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Címe: 3300, Eger, Faiskola út 14-15

Telefonszáma: (36) 416-660

 (36) 429-614/105

E-mail cím: tunde@hkik.hu

            Bírósági eljárás kezdeményezés


ÁSZF, árak módosítása


A Szolgáltató jelen ÁSZF-t, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

 

Technikai korlátok


A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.


Kosár
A kosár üres
Bejelentkezés
E-mail: 
Jelszó: 
Elfelejtett jelszó »
Regisztráció »
Újdonságok
 
Női nyaklánc
Ár: 33.900 Ft 
 
1 termék »
Hírlevél
Felíratkozás »
Leíratkozás »
KEZDŐOLDAL  |  MAGUNKRÓL  |  JÓ TUDNI  |  A GYŰRŰMÉRETEKRŐL